17.04.2021

Wyzwanie palety kolorów

Hej, hej, hej! Być może niektórzy z Was pamiętają, jak jakiś czas temu, będzie już ponad miesiąc, opublikowałam post z ciekawymi wyzwaniami na brak pomysłów (albo zwyczajnie na nudę).

Cóż... Widząc tytuł oraz owy wstęp zapewne możecie się domyślić, jaki problem mnie właśnie spotkał. Nie jestem w stanie napisać porządnego artykułu, a do tego nawet przy rysowaniu nie mogę się skupić. Normalne osoby zrobiłyby sobie przerwę. Przecież skoro się wypaliły, to należy poczekać, aż paliwo powróci. Ale nie ja, oj nie. Ja jestem masochistą. Zmuszę się do wykonania jakiejś produktywnej rzeczy, choćby to miało być ostatnie, co zrobię za życia. I tak jest też tym razem, zmuszam się, żeby zrobić ostatnią produktywną rzecz, zanim całkowicie się wypalę.

Padło na wyzwanie, które na dobrą sprawę bardzo lubię, a mianowicie wyzwanie palety kolorów. Do wylosowania kolorów wykorzystuję Coolors.co. Postanowiłem losować tyle razy, ile wypadnie mi na kostce, a barw ma być pięć, co jest standardową liczbą dla tej strony. Losowałam 4 razy.

Moje kolory:

Nyaza #E5FFDE
Silver Sand #BBCBCB
Cool Gray #9590A8
English Violet #634B66
Xiketic #18020C

Żeby zobaczyć, co wyszło z tych kolorów, zapraszam Was do rozwinięcia postu przyciskiem Czytaj więcej, a jeśli chcecie sami spróbować swoich sił - jak najbardziej zapraszam! Możecie śmiało chwycić kolory, które mi się trafiły i samodzielnie coś narysować. Możecie nawet wysłać swoje dzieła na mojego maila ryuukiitami68@gmail.com wraz z dopiskiem, jak mam się o Was zwracać, a ja ulokuję je na Facebooku wraz z osobistą oceną, co o nich sądzę.

⋘⋙

Obraz, który narysowałam (o 4 nad ranem, haha) wygląda tak:


Właściwie to... jestem nawet zadowolona z tego, co zrobiłam. Szczególnie postać w moim mniemaniu wygląda świetnie, udało mi się zrobić całkiem dobre światłocienie korzystając tylko z kolorów z wylosowanej palety. Tło trochę zepsułem, przyznaję, nie do końca mi się podoba, choć i tak dosyć wpasowuje się w całość.

Jeśli chodzi o trudności w obrazku biorąc pod uwagę samo wyzwanie - szczęśliwie wylosowana paleta była spójna i łatwa do wykorzystania, nie stanowiła praktycznie żadnego problemu, a do tego wyglądała ładnie dla oka. Mogę powiedzieć, że przy okazji paleta ta zmusiła mnie do wypróbowania innego sposobu cieniowania i mówiąc szczerze? Ko-cham! Mam nadzieję, że w przyszłości o tym nie zapomnę i będę wciąż to wykorzystywać, bo wygląda o wiele ładniej niż to, co standardowo robię. A przynajmniej tak mi się wydaje.

Uważam, że wyzwanie było ciekawe i przyjemne (choć na bank miała wpływ ładna paleta), dało mi okazję spróbować się w kreatywności przy ograniczonych zasobach. Myślę też, że każdy powinien spróbować od czasu do czasu czegoś podobnego, żeby wyzwolić się z dołka kreatywności i weny. Może pomoże, kto wie?

⋘⋙

A co Wy myślicie o tym małym dziele? Napiszcie śmiało w komentarzach! Możecie też dorzucić pomysły na przyszłe posty lub wyzwania, które chcielibyście, żebym wykonał. Jestem naprawdę otwarta na propozycje - bo czemu nie! - i chętnie zawezmę się za coś kolejnego, o ile moje lenistwo i wieczne rozkojarzenie nie wejdą w drogę.

Polecam zajrzeć na farbkową stronkę na Facebooku, żeby nie ominęły Was żadne nowości ani przyszłe posty. Dzięki tej stronce możecie się również ze mną skontaktować, tak jak możecie to zrobić w bardziej bezpośredni sposób poprzez Kontakt.

Pomóż Echo zarobić na życie wspierając bloga tym dziwacznym, żółtym przyciskiem w lewej dolnej krawędzi strony LUB zamawiając coś z Cennika. Twoje pieniądze zostaną wykorzystane w szczytnym celu nakarmienia... ymmm... czymkolwiek jest Echo 😊

Gwiazdki, które widzisz pod spodem, pokazują jakie tematy podobają Wam się najbardziej. Osobiście polecam pięć, ale ich ilość ma być w pełni zależna od Twojej osobistej oceny. Co sądzisz o sposobie pisania artykułów? Jak podoba Ci się tematyka? Wyraź to za pomocą gwiazdek!

Życzę wszystkim, którzy dotarli do tego momentu miłego dnia, trzymajcie się ciepło, bezpiecznie i zdrowo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz