28.01.2021

Pierwsze wyzwanie! Światło

Zaczynamy od czegoś prostego! Wyzwania będą pojawiały się raczej nieregularnie, a przede wszystkim w zależności od Waszych chęci. To nic dużego, tylko motyw, którym macie się kierować podczas rysowania. W jaki sposób go zinterpretujecie zależy wyłącznie od Was! A jeśli chcecie, by Wasza praca została umieszczona na Cyfrowych Farbkach, możecie przysłać mi ją na maila. Wtedy wstawię ją w poście z takimi pracami, a do tego ocenię i podpowiem, w jaki sposób możecie doskonalić swoje umiejętności.

Motywem tego wyzwania, jak można się domyślić po tytule, będzie...

Światło!

Czyli innymi słowy macie stworzyć dzieło, w którym światło będzie odgrywać jakąś znaczącą rolę. Nie chodzi o światłocieniowanie obrazka, choć oczywiście to też jest ważne, by pokazać, że światło znajduje się na obrazie ;)

Moje dzieło wykonane na to wyzwanie możecie zobaczyć po rozwinięciu postu.


Jakby Was interesowało, kim jest postać widoczna na obrazie: jest to moja OC o imieniu Timmee, jest degunem, moją własną, wymyśloną rasą. Mam nadzieję, że sam rysunek się Wam podoba.

Swoje prace, jak wspomniałam, możecie wysyłać na mojego maila ryuukiitami68@gmail.com.

Zostawiajcie gwiazdki i piszcie śmiało komentarze, jak Wam się podoba taki sposób interakcji oraz co innego chcielibyście zobaczyć na blogu. Być może jakieś porady bezpośrednio dotyczące rysowania? Czy coś zupełnie innego? Możecie bez strachu zaproponować!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz