7.11.2021

Rysowanie, gdzie się nie powinno #3 - AutoDraw

Z tą częścią się trochę zasiedziałam. Trochę z lenistwa, trochę z braku czasu, wszystkiego po trochu się nazbierało - ale jest! Kolejna część serii, której praktycznie nikt nie czyta, bo jeszcze nie ma tu osób, z kolejnym programem, w którym nie powinno się rysować, a ja to mimo wszystko robię. Nawet jeśli zdarza mi się przez to wyrywać włosy z nerwów.

Jeśli chcecie mi kolejny program, możecie wpaść na serwer na Discordzie i mi go podrzucić. Pamiętajcie tylko, że program musi być darmowy albo chociaż mieć jakiś logiczny free trial.

⋘⋙

Tym razem padło nie tyle na program, co na stronkę internetową, gdzie można "rysować". AutoDraw w zamierzeniu ma ułatwić "rysowanie" poprzez podawanie gotowych kształtów w miarę pojawiania się linii. Niestety kształty są bardzo ograniczone, to samo tyczy się palety, która bardziej uboga w ładne kolory być nie mogła. Narysowanie Echo tutaj było wyczynem niezwykle męczącym, ale i tak spróbowałam swoich sił.


Nie używałam opcji gotowych rysunków, gdyż żadne nie pasowały do tego, co chciałam narysować. Pędzel jednak sam w sobie nie był o wiele bardziej przydatny. Nawet, gdy już skończyłam lineart, pojawił się inny kłopot - wiadro nie kolorowało danej przestrzeni, tylko konkretne pociągnięcia pędzlem, a przy cofaniu akcji całe barwienie się usuwało. Pomimo tych wszystkich trudności zdołałam ukończyć Echo i nawet przypomina jako tako samego siebie. A może to po prostu te rogi i uszy...

Absolutnie nie wierzę, że da się tu robić coś porządnego, a jak Wy twierdzicie, że Wam się udało, to kłamiecie. Jak już to można tu zrobić jakąś prostą ikonkę, ale nie porządny rysunek. Tym bardziej, że utrudnia to ograniczona paleta kolorów, której nie można nawet dostosować pod siebie.

⋘⋙

AutoDraw było męczące, ale może znajdziecie coś jeszcze bardziej męczącego? Możecie wpaść na Discorda lub na Twittera, żeby mi podrzucić program!

Zawsze możecie też zostawić komentarz pod postem z propozycjami na program czy też na artykuł, z pewnością odczytam! Chętnie też poznam Waszą opinię na temat moich artykułów.

Pamiętajcie, że możecie coś u mnie zamówić poprzez Cennik lub Ko-fi, mogą to być postaci, karty referencyjne, czy całe sceny. Jestem cierpliwa i staram się współpracować z osobami, które coś u mnie zamówiły.

Trzymajcie się ciepło i powodzenia w dalszym rozwijaniu pasji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz