22.06.2022

Co się stało z Pride Month?

Witajcie, Echoszki!

Muszę się Wam do czegoś przyznać... Zapomniałam o tegorocznym Pride Month. Pierwsza praca w życiu zestresowała mnie do tego stopnia, że o niczym innym nie myślałam. Mam nadzieję, że mi wybaczycie, w końcu też jestem człowiekiem i też popełniam błędy. Ale po pierwszym miesiącu jestem już bardziej pewna siebie i myślę, że następne zadania, jakie sobie wyznaczę, zostaną faktycznie skończone.

Jednym z tych zadań jest narysowanie postaci z filmów i seriali animowanych w formie wilków. Wiem, że są już takie serie, na przykład w formie kucyków pony albo smoków, ale zdaję sobie także sprawę, że wilki rzadko kiedy się wykorzystuję. Dlatego postanowiłam sama się za to wziąć. Mam nadzieję wykonać ten projekt w lipcu i wtedy też go wrzucić. Jeżeli chcecie dołożyć swoją cegiełkę, możecie zaproponować - czy tu w komentarzach, czy na Discordzie - jakie postaci mogę narysować w formie wilka. Zasada: muszą to być postaci z filmu animowanego lub kreskówki.

Jeszcze raz przepraszam Was, że z Pride Month nic nie wyszło. Może innym razem!

Do usłyszenia w kolejnym poście, kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz