7.05.2022

Cisza na blogu

Wiem, doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że przez ostatnie kilka miesięcy nic nie było. Przyznam się bez bicia, trochę ten blog odszedł w niepamięć, ale też problemem jest brak tematów na posty. Trochę to moja wina, bo nastawiłam się na samo dawanie rad kiedy przecież jest tyle możliwości, jakichś wyzwań, redrawów, redesignów Waszych postaci i co nie tylko. Postanawiam w najbliższym czasie wziąć się jakoś za siebie i mieć chociaż ten jeden post na miesiąc. A gdyby się udało to nawet więcej.

Od czego chcę zacząć?

Mam masę starych OC oraz designów, z których nie korzystam a wiem, że inni mogliby się zainteresować. Z tego względu chcę zrobić wielki post adopcyjny, gdzie wystawię te postaci i koncepty, jakie mogę Wam oddać. Oczywiście będą tam postaci za darmo, ale też część będzie płatna - z różnych względów.

Myślę też nad kolejną zmianą szablonu (tak, tak, wiem, ile można). Chciałabym zrobić coś, co faktycznie będzie "farbkowe" i kolorowe, a nie po prostu prawie białe. Będę pracować nad szablonem w przyszłości, o ile znajdę wystarczająco czasu.

Co dalej?

Planuję poszerzyć swoje horyzonty i chwycić się nowych, bardziej osobistych tematów. Oczywiście ciężko jest wymyślić coś ciekawego w świecie, gdzie najciekawsze rzeczy pojawiają się w formie filmów, ale hej! Może jeszcze Was czymś zaskoczę? Z pewnością jest taki plan. Mam już jeden rodzaj swojego osobistego wyzwania i pewnie wykorzystam to w przyszłości. No i dopiero co zaczął nam się maj, czyli mam jeszcze okazję wykorzystać Mermay! A zaraz po tym Pride Month, i tak dalej, i tak dalej.

Myślę też nad zmienieniem deignu maskotki Farbek, Echo. Echo... nie miał zbytnio przemyślanego wyglądu gdy był tworzony, ot, taka sobie kupa kresek pofarbowana na biało. Żeby móc go szybko narysować w każdym medium. Chcę to jednak zmienić i zrobić z niego faktycznie oryginalną postać. Jeżeli chcecie mi pomóc, mogę zrobić dla Was stream na Discordzie. Obecnie mam trochę więcej czasu i mogę sobie pozwolić na siedzenie z Wami.

Takie mam póki co niedopracowane plany. Zapewne w praniu wyjdzie, co jeszcze przydałoby się dorzucić, ale na razie warto trzymać się swojego planu. Postaram się w miarę krótkim czasie zorganizować karty referencyjne dla postaci, które chcę oddać, a potem przysiądę do Mermay. Do tego czasu - do usłyszenia, Echoszki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz